En çok yorum alan yazıları
- Bize Kalan Nedir Söyle — 3 yorum
- AZİZ NESİN’İN ANILARI BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİTMEZ — 3 yorum
- DEPREMDE GÖRDÜKLERİM — 3 yorum
- Ayrıldığımızda İkimiz — 2 yorum
- Son Hatıra — 2 yorum
Şub 23
Annemin sessiz geceleri için! Kaşan şehrindenimFena sayılmaz halim,Bir lokma ekmeğim var, biraz aklım,İğne ucu kadar da zevkim.Annem var, ağaç yaprağından daha güzel,Dostlar, akan sudan daha iyi Ve Allah, burada yakındadır,Şebboylar arasında, uzun çamın altındaSuyun bilincinde,Bitkilerin kanununda. Ben müslümanım.Kıblem bir kırmızı güldür,Namazlığım bir pınar,Mührüm ışıktır,Ova seccadem.Penceremi titreştiren ışık ile abdest alırım.Namazımın içinden ay geçer, tayf geçer,Namazımın …
© 2026 Şiir Antolojim.
Made with by Graphene Themes.