Tag: Hallac-ı Mansur

Cehennem, acı çektiğimiz yer değildir; acı çektiğimizi kimsenin duymadığı yerdir.

PERDE 1 SAHNE 1 Eşkıya             : Uykun hafifmiş ahbap. Hallac             : Şöyle bir mızganmışım sadece. Eşkıya             : Neden irkildin ya seyyid, kendini sicinde mi sandın. Hallac             : (Sakince) Siccine ne gerek, siz varsınız ya, bu dünyada ziyadesiyle azap. Eşkıya             : (Adamlarına) Arayın üstünü, her şeyini filte filte edin, nesi varsa alın. (Adamları ararlar Hallac’ı, urbasının cepleri yoktur, kitapları yığarlar ortaya,   kitaplar …

Devamını oku