En çok yorum alan yazıları
- Bize Kalan Nedir Söyle — 3 yorum
- AZİZ NESİN’İN ANILARI BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİTMEZ — 3 yorum
- DEPREMDE GÖRDÜKLERİM — 3 yorum
- Ayrıldığımızda İkimiz — 2 yorum
- Son Hatıra — 2 yorum
Şub 23
İyi değiliz gözlük bak durmadankırmaya çalışıyorlar bizi hiç iyideğiliz iki gözüm, bende can, sende cambırakmadılar, daha kırılacak ne varsa bizde,gözlüğü olmayanlar çok mu acımasız oluyorne, çekip alıyorlar seni gözümden, öyleçok eziliyoruz ki gözlük, sen bensiz kırık,ben sensiz karanlık, nerde insanlıkbizi bu kadar kırmasalar, di’mi camdostum, onlara da birer gözlük alırdık!Ne güzel gözümün önünde olman yine,sensiz …
© 2026 Şiir Antolojim.
Made with by Graphene Themes.
