En çok yorum alan yazıları
- Bize Kalan Nedir Söyle — 3 yorum
- AZİZ NESİN’İN ANILARI BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİTMEZ — 3 yorum
- DEPREMDE GÖRDÜKLERİM — 3 yorum
- Ayrıldığımızda İkimiz — 2 yorum
- Son Hatıra — 2 yorum
Şub 23
Ama ben size daha acıklı bir şey söyleyeyim mi?Fulyaların mevsimi geldi geçiyor, daha şöyle bir demet fulyayı kucaklayıp koklayamadım.Büyük teyzemin dediği gibi, “varmış bir günahım ki taksiratını ödüyorum”.Çok günahlarım var da taksiratı bu olmamalı. Ahmet Altan
© 2026 Şiir Antolojim.
Made with by Graphene Themes.
