Tag: Sergey Yesenin

Anneme Mektup

Sağ mısın henüz ihtiyarcığım?Ben de sağım. Selam, selam!Döksün çatısından yuvacığınınO betimsiz aydınlığını akşam. Duyuyorum özenip tasanı gizlemeye,Kederleniyormuşsun benim güç yazgıma,Sık sık çıkıyormuşsun yolumu gözlemeyeBürünüp eski moda harap urbana. Ve akşamın mavi karanlığında sanaSık sık görünüyormuş bir acıklı düş:Meyhane kavgasında birisi güyaFin işi bıçağını yüreğime gömmüş. Değil anacığım! Dinsin gözünde yaş.Başka şey değil bu, acı bir …

Devamını oku