Tag: Replik

Torino Atı

dışarısı kırbaç sesi, içimde bir torino atıaçım. belki de özlemi açlıktan sayıyorum.toplan dünya. yaşam toplan.çaresiz sahiplik toplan.gitmiyorum, hadi bakalım şimdi de gitmiyorum.aklım tahta bavulların içinde yolculukta.ben buradayım akılsızlığın başındahasta bir ruh gibi koşulamıyorum.dur, bunu anlatamazsam çok ağlayacağım.ölüm geliyor bir şeyi anlatamamak zira.tımarlanmıyorum deli atlar gibikalbim duracak. vaktin peşindeyim.bazen de duruyorum saatler gibiolmaz zamanlarında.soğuk. soğuktan donuyorum …

Devamını oku