Tag: Pierre Abeilard

Düşünmüştüm ki, oruç tutarım, çok çalışırım, küçülür gidersin anılarımda.

IV. Mektup Abelard’dan Heloise’e Pek az insana nasip olmuştur,sevdiğimiz gibi sevmek. Pek azına nasip olmuştur…Istırap içindeysem de müteşekkirim.Acı içinde olmasam da şükran duyacaktım,acımın sebebine sarılacaktım. “Ayrılık, sevdanın türbesidir” derler.Derler ki, “Uzun ayrılıklarda ölür gidermiş sevdanın sıcaklığı”.Madem öyle, neden azalmadı aşkımız, bir nebze bile?Yokluğun durup dinlenmeden sevdamı hatırlatıyor sadece.Düşünmüştüm ki, seni görmezsem eğer, bir anı olursun, …

Devamını oku