Tag: Gassan Satar

Kadınım

Ne zamandır yazmıyorum sana kadınım.Dargın mısın yoksa bana?Sesin, burukluğu taşır.Yoksa, daha az seviyorum diye mi korkarsın? Ah kadınım ah!Yaşam, yoruyor bazen beni.Bazen, her şeyi bırakıp ardıma kaçıp, gidesim geliyor. Hüzünlü şarkıların, notasına sığınır yüreğim.Gecedeki yalnızlığı özlerim bazen.Bazen, hasret bile yakmaz yüreğimiyaşamın yaktığı kadar. Bazen, bunalıp, gidesim gelir kadınımaklıma sen gelirsin, aklıma sevmelerin gelir.Gülüşün takılır gözlerime …

Devamını oku