Kategori: Kar Şiirleri

Kış

Selamını alan yok,Başlar yakaların içinde,Selam alıp dostları görmek için başını kaldıran yok.Bakışlar ayakların önünden başka yeri göremiyor,Çünkü yol karanlık ve kaygan.Birine dostluk elini uzatsan,Gönülsüzce çıkıyor eli koynundan,Çünkü soğuk şiddetli ve yakıcı.Nefes, çıkınca göğsün sıcaklığından dışarı, karanlık bir bulut oluyor.Bir duvar gibi dikiliyor gözlerinin önüne.Nefes böyle olunca ne bekleyebilirsin kiYakın ya da uzak dostların gözlerinden?Ey delikanlı …

Devamını oku