En çok yorum alan yazıları
- Bize Kalan Nedir Söyle — 3 yorum
- AZİZ NESİN’İN ANILARI BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİTMEZ — 3 yorum
- DEPREMDE GÖRDÜKLERİM — 3 yorum
- Ayrıldığımızda İkimiz — 2 yorum
- Son Hatıra — 2 yorum
Şub 23
resulullah süper bir insandı, ben o kadar değilim, resulullah yolda ebu bekir’i görse ‘es selamu aleyküm ya sıddık’ derdi,ben yolda ebu bekir’i görsem tanımam.resulullah asla yalan söylemezdi; ben annem ölürken hiç ağlamadım.ben annem ölürken çok ağladım çünkü annemgırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz. resulullah azrail’i yolda görse tanırdı;ben azrail’i annemin yanında görseydim ona bir çift …
© 2026 Şiir Antolojim.
Made with by Graphene Themes.
