En çok yorum alan yazıları
- Bize Kalan Nedir Söyle — 3 yorum
- AZİZ NESİN’İN ANILARI BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİTMEZ — 3 yorum
- DEPREMDE GÖRDÜKLERİM — 3 yorum
- Ayrıldığımızda İkimiz — 2 yorum
- Son Hatıra — 2 yorum
Tem 04
Evim fakir, dostlarım beni terketti,Hastayım, ziyafetlere gidemiyorum.Gözümün önünde canlı bir kimse yok.Kulübemin içinde yalnız yatıyorum.Kırık lâmbam zayıf bir ışık veriyor.Yıpranmış perdelerim çarpık, birbirine uymuyor.Tse, tse, kapı eşiğinde ve pencere kenarında.Tekrar yağan karın sesini duyuyorum.İhtiyarladığım için pek az uyuyorum.Gece yarısı uyanıyor, yatağım da oturuyorum.Eğer oturmak ve unutmak sanatını öğrenmemiş olsaydım.Bu sonsuz yalnızlığa nasıl dayanabilirdim ?Katı vücudum …
© 2026 Şiir Antolojim.
Made with by Graphene Themes.
